Likwidacja szkód > Zgłoszenie awarii pojazdu

Zgłoszenie awarii pojazdu

Jak należy postępować w przypadku awarii pojazdu?
  1. Udaj się do dowolnie wybranego punktu naprawczego. Jeżeli pojazdem nie da się poruszać lub jego dalsze użytkowanie może zwiększyć rozmiar szkody albo co gorsze może stanowić zagrożenie, skontaktuj się z naszym Centrum Assistance i my zajmiemy się przetransportowaniem pojazdu.
  2. Będąc w punkcie naprawczym poproś o weryfikację uszkodzeń oraz o przygotowanie wstępnego kosztorysu naprawy pojazdu. 
  3. Zgłoś awarię do Administratora on-line lub wysyłając na adres e-mail szkody@autoprotect.com.pl:  
    • Uzupełniony formularz zgłoszenia awarii
    • Dowód rejestracyjny
    • Kosztorys przygotowany przez punkt naprawczy
  4. W przeciągu 24 godzin otrzymasz od Administratora wiadomość z decyzją lub informacją odnośnie dalszego postępowania.
  5. Pamiętaj, że naprawę pojazdu możesz rozpocząć po otrzymaniu decyzji od Administratora.
  6. Po naprawie pojazdu, punkt naprawczy wystawia na Ubezpieczonego fakturę.
  7. Na otrzymanej decyzji znajdą się również informacje dotyczące wymaganych dokumentów do wypłaty odszkodowania. Szkoda może być rozliczona „gotówkowo” lub „bezgotówkowo”, w zależności od ustaleń z punktem naprawczym.

Jeżeli chcesz zgłosić awarię on-line, otwórz tę stronę na komputerze.

Formularz online zgłoszenia awarii pojazdu

zgłoś awarię on-line:

Twoje dane
Stacja obsługi
Dane pojazdu
Dodatkowe informacje
Zgłoszenie zostało przyjęte
Ubezpieczony:
Krok 1 z 4
Stacja Obsługi:
Krok 2 z 4
Dane pojazdu
Krok 3 z 4
Dodatkowe informacje:

Dołącz skan lub zdjęcie: 

  • Kosztorysu naprawy przygotowanego przez mechanika
  • Dowodu rejestracyjnego pojazdu


Krok 4 z 4




Proszę czekać...
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych oraz funkcjonalnych.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowe.