Likwidacja szkód > Zgłoszenie awarii pojazdu
Zgłoszenie awarii pojazdu
Jak należy postępować w przypadku awarii pojazdu?
- Udaj się do dowolnie wybranego punktu naprawczego. Jeżeli pojazdem nie da się poruszać lub jego dalsze użytkowanie może zwiększyć rozmiar szkody albo co gorsze może stanowić zagrożenie, skontaktuj się z naszym Centrum Assistance i my zajmiemy się przetransportowaniem pojazdu.
- Będąc w punkcie naprawczym poproś o weryfikację uszkodzeń oraz o przygotowanie wstępnego kosztorysu naprawy pojazdu.
- Zgłoś awarię do Administratora on-line lub wysyłając na adres e-mail szkody@autoprotect.com.pl:
- Uzupełniony formularz zgłoszenia awarii
- Dowód rejestracyjny
- Kosztorys przygotowany przez punkt naprawczy
- W przeciągu 24 godzin otrzymasz od Administratora wiadomość z decyzją lub informacją odnośnie dalszego postępowania.
- Pamiętaj, że naprawę pojazdu możesz rozpocząć po otrzymaniu decyzji od Administratora.
- Po naprawie pojazdu, punkt naprawczy wystawia na Ubezpieczonego fakturę.
- Na otrzymanej decyzji znajdą się również informacje dotyczące wymaganych dokumentów do wypłaty odszkodowania. Szkoda może być rozliczona „gotówkowo” lub „bezgotówkowo”, w zależności od ustaleń z punktem naprawczym.
Jeżeli chcesz zgłosić awarię on-line, otwórz tę stronę na komputerze.